top of page
-
Kan jag beställa större än 25x25cm?Det går alldeles utmärkt! Skicka ett mail med grafik, storlek och antal så återkommer vi med en offert. info@iconic-design.se
-
Hur kommer min slutprodukt se ut?Vi mailar alltid ut ett korrektur för godkännande innan vi lämnar över ordern för produktion. Detta gör vi för att ni ska kunna godkänna eller ändra design, skärning m.m
-
Kommer min sticker ha samma färg som på datorn?Färgåtergivning kan vara lite knepigt då det skiljer sig ganska mycket beroende på vilken skärm man använder. Är grafiken skapad i PANTONE skalan kan vi garantera äkta färgåtergivning. Om inte och någon färg i designen är kritisk så måste detta meddelas genom en kommentar vid utcheckning i kundvagnen, alternativt via mail.
-
Har ni en fysisk butik?Nej, idag har vi ingen fysisk butik. Skulle ni dock vilja hämta Er order från vår produktion så går det utmärkt. Välj leveransalternativ "Hämta från lager" vid utcheckning.
-
Får jag sälja vidare?Självklart! Är du företag och vill sälja vidare så hör av dig på mail. Vi kan även skicka "blanka" försändelser direkt till Era kunder.
-
Vart är mina Stickers?Vi ser alltid till att påbörja produktionen av Era stickers senast 48h efter godkänt korrektur. Beroende på antal tar produktionen olika lång tid, men så snart ordern är klar, packas den och skickas med Postnord. Vi kan inte påverka Postnords leveranstider. Normal leveranstid brukar vara 5-7 dagar efter godkänd design.
-
Vad händer om jag vill ändra designen?Har du lagt en order och ångrar dig så hör av dig så fort som möjligt. Har vi inte hunnit påbörja produktionen ännu så brukar vi kunna lösa det utan extra kostnad.
-
Hur retunerar jag en produkt?Vi på StickerBomba.se strävar alltid efter att leverera dekaler av högsta kvalitet till våra kunder. Vi förstår dock att det ibland kan uppstå situationer där du behöver returnera din beställning. Nedan finner du vår returpolicy för kundanpassade dekaler där inte öppet köp gäller. Returer Eftersom våra dekaler är kundanpassade och tillverkas specifikt för dig, kan vi tyvärr inte erbjuda öppet köp eller återbetalning om du ångrar dig eller inte är nöjd med ditt köp. Om du upptäcker att din beställning är felaktig eller skadad när du mottar den, ber vi dig kontakta oss omedelbart så att vi kan lösa problemet. Reklamationer Om du har fått en defekt eller felaktig produkt, kontakta oss inom 14 dagar efter mottagandet av din beställning. Vi kommer att utvärdera ditt ärende och återkomma till dig med information om hur vi kan lösa problemet. Returprocess Om vi accepterar att ta emot en defekt eller felaktig produkt för återgång, kommer vi att ge dig information om hur du ska skicka tillbaka produkten. Du är ansvarig för returfrakten och det är viktigt att produkten skickas tillbaka i samma skick som den levererades till dig. Återbetalning När vi har mottagit och godkänt din retur kommer vi i första hand föreslå att skicka en korrekt produkt i ersättning utan kostnad. Då inte detta är aktuellt kommer vi att utfärda en återbetalning till det konto eller den betalningsmetod som du använde för att betala din beställning. Vänligen notera att det kan ta upp till 10 arbetsdagar för återbetalningen att bearbetas. Kontakta oss Om du har några frågor om vår returpolicy eller behöver hjälp med en retur eller reklamation, tveka inte att kontakta oss. Vi finns alltid här för att hjälpa dig och se till att du är nöjd med ditt köp hos oss.
FAQ
bottom of page